Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: 

  • протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну:

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу:

  • розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.
  • гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору,
  • в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Підстави для відмови:

  • товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також відсутній розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
  • товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів";
  • звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбачених Законом України "Про звернення громадян".